Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Skype en català
Skype Community > English > Skype for Windows > Skype Translations
emasclans
Hola a tots

Sabeu què s'ha de fer per enviar la traducció a Skype?

Us la penjo perquè la pogueu fer servir i de passada, si hi teniu comentaris seran molt benvinguts.

Sort!

Eugeni Masclans
EnricBlanch
Hòstia Eugeni. Jo havia perdut una mica de temps traduint el Skype, però ja veig que tu t'ho has currat del tot.
Si no et fa res, faré servir el teu arxiu i si no et fa res el faré public.
He enviat un correu al administrador, preguntant-l'hi que es pot fer perquè en Opcions es pugui seleccionar el idioma traduït com llengua per defecte i no tenir que carregar-lo cada cop. Ja et diré si contesten.
Au, salut!
Enric Blanch

QUOTE(emasclans @ Sun Jul 1 2007, 23:32) [snapback]413437[/snapback]

Hola a tots

Sabeu què s'ha de fer per enviar la traducció a Skype?

Us la penjo perquè la pogueu fer servir i de passada, si hi teniu comentaris seran molt benvinguts.

Sort!

Eugeni Masclans

emasclans
Hola Enric

m'agrada saber que algú més el fa servir, gràcies.

Com el faràs públic? Com et comuniques amb l'administrador? administrador de què? ...

Vaig enviar un mail perquè em fessin membre del grup de traductors però no m'han contestat, saps de què va? com funciona? ...

Espero que em diguis alguna cosa, ok?

Eugeni

QUOTE(EnricBlanch @ Wed Jul 18 2007, 19:02) [snapback]419725[/snapback]

Hòstia Eugeni. Jo havia perdut una mica de temps traduint el Skype, però ja veig que tu t'ho has currat del tot.
Si no et fa res, faré servir el teu arxiu i si no et fa res el faré public.
He enviat un correu al administrador, preguntant-l'hi que es pot fer perquè en Opcions es pugui seleccionar el idioma traduït com llengua per defecte i no tenir que carregar-lo cada cop. Ja et diré si contesten.
Au, salut!
Enric Blanch

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.