Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nederlandse vertaling voor 1.0.0.29 / Dutch Translation
Skype Community > English > Skype for Windows > Skype Translations
kkoenders
Howdy,

Here you can find the latest Dutch translations for Skype version 1.0.0.29. It is build with the help of several Dutch speaking Skype users (thanx Jos, Ron and Peter!). Please give your comment on these translations, especially if you voted that the translation needs more work...

---

Hierbij de Nederlandse vertaling voor 1.0.0.29, waarin nog enkele te lange teksten zijn aangepast. Ik ben benieuwd of er reacties zijn op deze vertaling! Als u stemt dat er nog meer werk voor deze vertaling nodig is, laat me dan weten wat er aangepast moet worden.

Aan de vertaling werkten enkele Nederlandstalige Skype gebruikers mee (bedankt Jos, Ron en Peter!).

Installeer deze vertaling door het bestand aan te klikken, op te slaan en het te kiezen in het menu Acties|Selecteer taal|Load Skype Language File.... Om het bestand makkelijk terug te vinden kan het het beste in de installatiemap van Skype geplaatst worden (in mijn geval is dat c:Program FilesSkypePhone).

Het sjabloon voor de chathistorie is eenvoudiger te installeren: sla het bestand im.tpl op in de Skype installatiemap naast Skype.exe. Skype past dan automatisch dit sjabloon toe.

Wanneer er opmerkingen, suggesties, vertaalfouten o.i.d. over deze vertaling zijn, laat het me dan hier weten.

Mvg,
Kees
dicks_
Kees, er zitten nog een hele berg engelse teksten in!!!!

Verder een zeer goede vertaling!

Cheers
kkoenders
Howdy Dicks,

Bedankt voor je commentaar! Alleen bevat deze vertaling volgens mij geen Engelse teksten meer die ik niet kan vertalen! (de copyrightteksten worden automatisch weer naar het Engels gezet). Skype me anders even met je opmerkingen (ik kon jou niet bereiken), dan doe ik er meteen wat mee smile.png.

Mvg,
Kees
dicks_
Hi Kees, ik denk dat het aan het moment van download lag. Heb net opnieuw gedownload en de versie is helemaal goed!

Groet

Dick
jan-janssens_
Is het jullie bekend dat Skype ermee ophoudt als je een contactpersoon wilt verwijderen? Met de Engelse taal actief was er geen probleem.
kkoenders
Hallo Jan-Janssens,

Helaas kan ik je probleem niet reproduceren. Ik heb met deze Nederlandse vertaling van Skype gewoon een contactpersoon kunnen verwijderen (en weer toevoegen). Volgens mij lag de crash bij jou aan Skype zelf (een vertaling heeft niets te maken met hoe het programma werkt). Ook bij mij crasht Skype soms wel eens om onverklaarbare redenen: andere keren gaat het wel gewoon goed (o.a. bij bestandsoverdracht en vergadergesprek). Skype wordt alleen maar beter en ik verwacht dat het bij volgende versies steeds stabieler wordt (de stabiliteit schommelde wel eens bij de beta versies, maar werd over het algemeen steeds beter).

Mvg,
Kees

P.S. Dit soort vragen kun je eigenlijk beter in het forum 'Skype Support' stellen, welke meer door de Skype ontwikkelaars gelezen wordt (voer je vraag het liefst in het Engels in, maar lukt dat niet dan zijn er altijd wel andere forumgebruikers die het voor je willen vertalen wink.png).
renskempen_
QUOTE(jan-janssens)
Is het jullie bekend dat Skype ermee ophoudt als je een contactpersoon wilt verwijderen? Met de Engelse taal actief was er geen probleem.

Is opgelost. Zie http://forum.skype.com/bb/viewtopic.php?p=38648#38648
gumble_barneygumble_
Dear Skype users,
we are currently look for a stable contact person to work on Dutch verison of skype lang file. Please contact me by skype at any time. I would like to talk to you.

Cheers and Thanks!
klinkie_
je kunt je files ook gewoon laten vertalen bij JustClear.
kijk op www.justclear.nl
www.justclear.nl vertaalt namelijk alles van Engels naar Nederlands en andersom.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.