Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Norwegian Translate 0.96.0.3 and 0.97.0.6
Skype Community > English > Windows > Translations
rogerh_
Here is the Norwegian translate of Skype.
for Skype version: 0.96.0.3
Translate date: 20040129

Last ned filen Norwegian_0.96.0.3_20040129_rogerh.lang

Lagre språk filen: Norwegian_0.96.0.3_20040129_rogerh.lang i katalogen hvor du innstallerte Skype

C:ProgramfilerSkypePhone alternativt i katalogen C:Program FilesSkypePhone (engelsk windows)

Åpne skype og last ny språkfil:
Tools->Select Language->Load Skype Language File... velg filen:
Norwegian_0.96.0.3_20040129_rogerh.lang

hilsen
Roger[b][/b]

PS! Nyere versjoner ligger som svar på denne tråden
rogerh_
Noen rettelser
rogerh_
Norwegian Skype translation
for Skype version: 0.97.0.6
Translate date: 20040307

Make it right the first time!
rogerh_
Siste nye strenger fra skype er med.
+ noen små rettelser
Datafrikan_
Hei, er helt fersk på Skype og ikke den beste på språk... Finnes der noe del av dette forumet som bare går i Norsk? Ogf hvis der ikke er hvordan kan vi få opprettet dette?

Meget takknemlig for svar!

Mvh
Datafrikan
gumble_barneygumble_
Dear Skype users,
we are currently look for a stable contact person to work on Norwegian verison of skype lang file. Please contact me by skype at any time. I would like to talk to you.

Cheers and Thanks!
A. Madsen_
QUOTE(Datafrikan)
Hei, er helt fersk på Skype og ikke den beste på språk... Finnes der noe del av dette forumet som bare går i Norsk? Ogf hvis der ikke er hvordan kan vi få opprettet dette?

Meget takknemlig for svar!

Mvh
Datafrikan

(Håber du kan forstå dansk smile.png)

Jeg tror ikke der vil komme et forum på norsk, eller bare noget af forummet, men du kan jo stadig skrive på norsk, og så håbe der er nogen som vil oversætte det for dig, har jeg nemlig set nogen gøre

Men jeg kan se at forummet understøtter funktionen til at kunne skifte sprog, så det kunne godt lade sig gøre.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.